image-pos8
הבית למקצועות ההורות נולד מתוך הצורך לתת בית חם ומקצועי לאנשי טיפול, חינוך והדרכה העוסקים בנושא הכל כך חשוב הזה – הורות ומשפחה!

אנחנו כאן כדי לתת את התמיכה לה זקוק כל איש מקצוע בתחום הטיפול וההדרכה, החל משלב בחירת מסלול הלימודים, דרך קורסים מקצועיים שהושקע בהם זמן ומחשבה עם המרצים ובעלי המקצוע המובילים בישראל ועד הליווי והתמיכה בבוגרים שלנו גם לאחר סיום הלימודים.

כולנו רוצים להרגיש שייכים, קיבלתם החלטה להתחיל ללמוד, סיימתם את הלימודים ועכשיו אתם יוצאים לעולם הגדול, ואז אתם מגלים שיש המון מה לעשות והכי משמעותי – אתן מבינות שאתן לבד!!! אז זהו שלא.

הבית למקצועות ההורות מטרתו לתת לך את המענה לכל האתגרים העומדים בפנייך

אז מה אנחנו מציעים?
– פורום פעיל לבוגרים, בו תקבלו תמיכה מקצועית, שיווקית ואפילו אישית
– השתלמויות בתחום השיווק (פייסבוק, בניית הרצאות, שיווק, מכירה, פרסום, ליווי עסקי…)
– השתלמויות מקצועיות והתמחויות
– ימי עיון בכל רבעון
– סופרוויז'ן מקצועי
ועוד…

המרכז שלנו נוסד בשנת 2006 (כמרכז 'לילה טוב') על ידי גנית פרג מתוך רצון לסייע להורים המתמודדים עם אתגרים הקשורים בחינוך ילדיהם משלב מוקדם ביותר כשבעיות השינה מדירות שינה מעיניהם של ההורים תרתי משמע, דרך ההתמודדות עם המרד הראשון בגיל הרך, הרצון העז של ההורים לגדל ילד עם ביטחון עצמי ועד ההתמודדות המתאתגרת ביותר בגיל ההתבגרות.

אנו מנהלים את מסלול הדרכת ההורים במרכז ואחרי שנים שאנו מכשירים אנשי מקצוע שעושים עבודתם נאמנה, מצאנו עצמנו משקיעים לא מעט מזמנינו בתמיכה, בעידוד, בהכוונה של הבוגרים שלנו. המסקנה מאוד ברורה – כדי להצליח לעבוד עם הורים במשך שנים רבות ולעשות עבודה טובה, צריך סביבה תומכת, מעודדת, צריך לדעת שמאחוריך עומדים אנשי מקצוע מומחים שאתה יכול לסמוך עליהם…. ממש כמו לגדל ילדים. לזה קוראים תהליכים מקבילים, כן, כן, בכדי לגדל ילד שיהיה בטוח בעצמו, שידע להתנהל בעולם, ההורה צריך להיות שם בשבילו, לתמוך ולעודד, להקשיב, על מנת שיוכל לעשות זאת, צריך שמישהו יעשה זאת גם עבורו וכך גם איש המקצוע שעובד עם ההורים וכן הלאה…..

אז הנה אנחנו כאן, בדיוק בשביל זה – הבית למקצועות ההורות.