הורים יקרים, שמי גנית פרג, מנהלת את הבית למקצועות ההורות ומרכז 'לילה טוב' ומפתחת שיטת 'לילה טוב' ותחום ייעוץ השינה בישראל

בהכשרתי, אני מטפלת זוגית ומשפחתית, בוגרת "מכון ברקאי", מנחת הורים ותיקה, למדתי לתואר ראשון במדעי החברה עם התמקדות בפסיכולוגיה, סיימתי 3 שנות הכשרה כמנחת הורים ב"מכון אדלר" ובמקביל, סיימתי מסלול הכשרה כמדריכת אמהות לאחר לידה. כמו כן הוסמכתי כמאמנת משפחתית במכון "שינוי". לתחום נכנסתי בשנת 2003

לפני כן  עסקתי בתפקידי ניהול בכירים בחברות תקשורת שונות. התקדמתי, התפתחתי ובניתי קריירה. לידתה של ליהי, ביתי הבכורה, הייתה נקודת מפנה מקצועית עבורי – השאיפה להתקדם בתפקידי ניהול בחברות גדולות התחלפה בכמיהה לעבוד עם הורים וילדים, בשילוב עם גידול ילדיי.

כאמא צעירה הבנתי שדווקא למקצוע המשמעותי בחיינו – ההורות, אנחנו הכי פחות מוכנים והכי פחות יודעים. אמירות כמו: "לזה לא הכינו אותי", "לא ידעתי למה אני נכנסת" או, "הילד שלי לא מקשיב לי", משקפות תחושת חוסר אונים אצל הורים רבים נוכח השינוי הגדול שחל בחייהם.

בתחילת דרכי בעולם ההורות, החלטתי להתמקד בתחום השינה לאחר שהתמודדתי עם בעיות שינה אחרי לידת בני הצעיר, אילי. בזכותו נפתחה בפניי הדלת לתחום מרתק וחשוב מאין כמוהו.

מאז ליוויתי אלפי תהליכי שינה והדרכות הורים והכשרתי מאות יועצות שינה בשיטת 'לילה טוב' ומדריכי הורים' על מנת לאפשר לעוד אלפי משפחות לעבור תהליך להקניית הרגלי שינה בשיטת 'לילה טוב' ולחוות את המשפחתיות באופן הנעים והמעצים ביותר

אני שמחה לומר שהפעילות בבית למקצועות ההורות העלתה בצורה ניכרת את חשיבות הטיפול בבעיות שינה והקניית הרגלי שינה בריאים מגיל צעיר בקרב הורים ומטפלים. הבית למקצועות ההורות פועל כל העת לפיתוח הידע בהיבט ההתנהגותי של שינה וליצירת שיתופי פעולה מקצועיים.

הבית למקצועות ההורות הרחיב את פעילותו בשנת 2014 לעולם הדרכת ההורים וכיום גם הייעוץ הזוגי, מטרת הבית המקצועי, לתת תמיכה לאנשי המקצוע הפועלים בשטח ועובדים עם הורים, התמיכה הנה מקצועית, שיווקית, עסקית ואישית.

אשמח לשמוע מכם,

גנית פרג.