054-5602359

דף הפייסבוק שלי

אזור טבעון, חיפה, יקנעם והעמקים - בקליניקה שלי בטבעון וישנה אפשרות להגעה לבית הלקוח. כל הארץ- בזום .

עברית ENGLISH

שמי לילית, מדריכת הורים בגישת אדלר ויועצת שינה מוסמכת בשיטת 'לילה טוב'. נשואה לגיא ואמא לארבעה מתבגרים, שניים מהם תאומים ולכן בחרתי להתמחות בהדרכת הורים למתבגרים והדרכת הורים לתאומים בכל הגילאים, מתוך אמונה שבתור אחת שחוותה הורות לתאומים ולמתבגרים אוכל להבין עוד יותר את האתגרים שעומדים לפניכם ולעזור לכם לצלוח אותם בהצלחה וגם בהנאה. כן זה אפשרי ??

מהנסיון האישי שלי, אני מאמינה שחיבור משמעותי ואמיתי לילדים שלנו הוא המפתח לחיי משפחה מאושרים ומשמעותיים, גם בילדות וגם כשהילדים יגדלו. בניית התקשורת ועבודה על מערכת היחסים עם ילדינו מתחילה מגיל אפס ונמשכת לאורך כל החיים. תקשורת טובה שנבנתה בילדות מאוד מקלה בתקופה של גיל ההתבגרות שהיא סוערת ממילא.

גם בהורות לתאומים, אני מאמינה שהמפתח להורות מיטיבה לילדים וגם לעצמכם, הוא תקשורת טובה בין כולם תוך כדי הבנת הצרכים והאתגרים המיוחדים לתאומים, לאחי התאומים ולכם ההורים.

בעבודתי כמדריכת הורים, אני פוגשת במפגשים פרטניים את ההורים שרוצים לקבל כלים להתמודדות עם אתגרים אלה בצורה הטובה ביותר מתוך לקיחת אחריות על תפקידכם ההורים כמנהיגי המשפחה ומתוך רצון גם להנות מהתפקיד החשוב בחייכם.

אני מזמינה אתכם לתהליך ממוקד ומותאם לכם באופן אישי, בו תוכלו להבין מה חשוב לכם כהורים, לשתף באתגרים, ללמוד ולהחליט יחד על הדרך שמתאימה לילדים שלכם ולכם.

הרימו טלפון, אשמח לעזור!

לילית 054-5602359

אזורי שירות: אזור הגליל, – הגעה לבית הלקוח ובקליניקה