054-6755544

דף הפייסבוק שלי

כל הארץ

עברית ENGLISH

שמי קרן, נשואה לאלדד וביחד אנחנו מגדלים בהמון אהבה את טל, דורון וגיא.

אל השינה הגעתי מהשטח, כמנחת הורים. פגשתי הורים שכל פנטזיית ההורות שלהם התנפצה בערבים ובלילות. אמרו להם, שאחרי הלידה לא ישנים בלילה, אבל הם לא הבינו עד כמה זה מעייף. למחרת בבוקר היו עייפים מדי להנות עם החמוד הקטן ובלילה מוכנים לעשות הכל רק כדי לישון כמה שעות רצופות בשקט. הם טיילו עם איתו במנשא או בעגלה, קפצו על כדור פיזיו, הרדימו בעזרת הנקה וישנו את הלילה כשהחמוד יונק או מוצץ את השד כל הלילה. המשקיעים באמת, נכנסו לרכב ועשו 'סיבוב' עד להרדמות, לפעמים גם בשעות הקטנות של הלילה. והאחרונים פשוט לקחו אותו למיטה שלהם וישנו קצת בלילה ולמחרת קמו בצורת סימן שאלה כשכל הגוף כואב או שכלל לא ישנו מפחד שיתגלגלו עליו.

ההורים האלה, איבדו את הברק בעיניים, כל מה שראיתי לפני, הם הורים עייפים ומתוסכלים. מסביב, הבטיחו שזה יעבור "בצבא הילד ידע לישון לבד", חישוב מהיר של השנים שנשארו ומספר הלילות ללא שינה, והיאוש גבר.

כשאני פגשתי אותם הם כבר היו מוכנים לעשות הכל – הכל חוץ מאשר לתת לילד שלהם לבכות. הסבירו להם שאם יתנו לילד לבכות, הוא ילמד שזה הזמן לישון והוא ירדם. לזה הם לא הסכימו ולא יסכימו, הם לא מוכנים לתת לילד את התחושה שהם לא לצידו, אפילו לא לרגע אחד. הם סרבו להתעלם מהמצוקה של התינוק הקטן.

וכך החלטתי לחקור את נושא ההשכבות והשינה. בין כל הגישות חיפשתי את זו שאני מתחברת אליה, שלא תתנגח בגישה ההורית שלי. אחרי הרבה שיטוטים הגעתי ל'לילה טוב'.

  • אהבתי – שיש מענה מיידי ותמידי לכל בכי של הילד, למצוקה שלו, לאמירה שלו – "אני עייף, רוצה לישון אבל לא יודע איך!"
  • הזדהתי – עם השיטה ההדרגתית שמאפשרת לתינוק הקטן ולהורים שלו ללמוד את ההרגלים החדשים
  • רציתי – שהשיטה תתאים גם לתינוקות שעדיין יונקים או אוכלים בלילה
  • התחברתי – לליווי שלי, כיועצת שינה, שהוא ליווי יומיומי, וההנחיות משתנות מדי יום, כך שמביאות את התהליך לעידכון והתקדמות מידיים
  • ובעיקר זוהי שיטה שמקורה בהנחיית הורים, היא מעניקה להורים כלים ומיומנויות לסייע לילדיהם לרכוש הרגלי שינה אך נוגעת בכלים שמתאים להורות בכלל

אם אתם הורים לילדים בני חמישה חודשים עד חמש שנים וההורות מונעת מכם לישון בלילה, תדעו שאפשר גם אחרת, זהו סטראט-אפ ששווה מיליונים!

אני מזמינה אתכם לתת לעצמכם מתנה מתוקה בצורת שינה וכך גם לילדים שלכם.

תזכרו ילד שישן הוא ילד שגדל פיזית, המוח גדל, האנרגיות שלו מתעצמות.

דברו איתי, אשמח ללוות אתכם בתהליך ולעזור לכם להחזיר את השינה אל הלילה.

  • יועצת שינה בגישת 'לילה טוב'
  • מנחת הורים ומשפחה בגישה האדלריאנית פרטני וסדנאות
  • מנחה הורים לקראת גמילה מחיתולים
  • מנחת קבוצות לבני הגיל השני והשלישי בגישה האדלריאנית
  • תואר ראשון במשאבי אנוש

***

רצינו להגיד תודה רבה על תהליך מלמד. העבודה הקשה השתלמה והיום אנחנו נהנים מפירות התהליך. תודה רבה על התמיכה והעזרה בכל קושי שצץ בדרך, תודה רבה על המסירות – לא משנה באיזה קושי נתקלנו, תמיד מצאת פתרונות יצירתיים כדי שנוכל להמשיך בתהליך ולהצליח.
מעריכים מאוד!
עלמה, מאיה וישראל

 ***

רועי שלנו היה בן 13 חודשים, התעורר המון פעמים בלילה, לפעמים לקח לנו יותר משעה להרדים אותו.
פנינו אליך בעקבות המלצה. בהתחלה הכול נראה פשוט, אבל כשהתחלנו היה קשה. המזל שלנו שהיית שם לצידנו, הקשבת ומצאת פתרונות יצירתיים לנו ולרועי ובעיקר לא נתת לנו לוותר. לא נבהלת כשהתקדמנו לאט יותר, אמרת שלכל אחד הקצב שלו. התהליך ההדרגתי נתן לנו ולרועי את הבטחון.
בנוסף לתהליך השינה שוחחנו על הורות, קיבלנו ממך הרבה כלים שאנחנו משתמשים בהם במהלך כל היום, כמו להבין את התגובות שלנו. היית לנו משענת יציבה כל התהליך.
נהנינו מהשיחות אתך, מההומור, היית וגם עכשיו חלק מהמשפחה שלנו. תודה רבה רבה – רועי, סיגל וירדן 

***

נפגשנו במקרה אצל חברים משותפים, שתינו לא מצאנו את עצמנו. סיפרתי לך שאני עייפה כי יש לי תינוק בן 7 חודשים בבית.

נתת לי טיפים והסברים ורק אחרי שיחה ממושכת שאלתי מאיפה את מבינה, ענית בצניעות שאת מדריכת הורים ויועצת שינה. באותו רגע נפתחו לי העיניים והבנתי שלא סתם הגעתי לאירוע עייפה כל כך.

לכל אורך הדרך היית לצידי, לימדת אותי להסתכל על החצי כוס המלאה, לראות את הצעדים הקטנים שעשינו בתהליך. המסרים שלך היו ברורים, תמיד הקשבת לי ולא האצת בי.

היית הרבה יותר מיועצת שינה, עזרת לי להפוך לאמא טובה דיה, מילים שדיברנו עליהן כל כך הרבה. היום אני ישנה בלילה ומשחקת עם חגי ביום.

הדבר היחיד שאני מצטערת עליו שלא נפגשנו קודם.

תודה על הכל ולא נפרדות!

ליאת וחגי.

 

***

קרן תודה על הכל, היית מקסימה.

העידוד שלך לאורך התהליך נתן לנו כח להמשיך.

והטיפים שנתת לנו עוזרים לנו מאוד בהורות שלנו.

תודה שהאמנת בנו גם כשאנחנו כמעט וויתרנו.

עכשיו אחרי הכל אני יכולה לומר שהיה זה תהליך משנה חיים.