+52-55-52508610

דף הפייסבוק שלי

דרום אמריקה - מקסיקו

עברית וספרדית

 כאמא טריה לבני הבכור שהיה תינוק שכמעט לא ישן כלל מצאתי את עצמי אובדת עצות ובעיקר מאוד עייפה ומודאגת. קראתי ספרים ועצות כלליות באינטרנט, ניסיתי כל מיני שיטות כאלו ואחרות וביניהן להשאיר אותו בוכה. השיטה האחרונה לא רק שלא הועילה אלא גם הזיקה לאמון בינינו כאמא ובן. בסופו של דבר נתקלתי במרכז "לילה טוב". והפלא ופלא אחרי תהליך הדרגתי ומותאם אישית למשפחתי, התחלנו לילות של שינה טובה ונינוחה, מתנה לכולנו.

החלטתי להתמקצע בנושא של הרגלי שינה בתינוקות וילדים, למדתי אצל גנית פרג בלימודים אישיים ופרטניים את שיטת "לילה טוב". אני נהנית מהעבודה שלי עם ההורים, מאושרת כשהם מגלים שהשיטה באמת עובדת ושיש שיפור בשינה של ילדיהם ונהנית להפיץ את הבשורה שאפשר ללמד תינוקות וילדים לישון עם מענה לבכי ובצורה הדרגתית.

בעלת B.Sc  במדעי המחשב ומתמטיקה מטעם אוניברסיטת חיפה.

 עסקתי שנים בפיתוח תוכנה בארץ ובחו"ל. כיום יועצת שינה מוסמכת בשיטת "לילה טוב".

"אלו היו חודשיים שבהם לא רק לימדתי את התינוק שלי לישון, אלא גם הרפתקה גדולה שבה מצאתי הרבה יותר מהרגלי שינה בריאים. למדתי להתבונן באופן טוב יותר בבני מכל ההיבטים, וכך לתת מענה לצרכים שלו באופן הולם יותר.

נענו לי הרבה ספקות וגם למדתי ללכת בעקבות האינסטינקט האימהי שלי באופן מוצלח ומסודר בכדי לתת לבני ביטחון ויציבות שכל ילד צריך על מנת לגדול באופן בריא.

המסר הכי חשוב שהעברתי לבן שלך דרך תהליך זה, הוא שתמיד אהיה לצידו כדי לתמוך בו בכל מקרה וצורך. מסר זה מועבר באמצעות ההדרכה של יעל שלעולם לא לעזוב אותו בעת שהוא בוכה ותמיד להיענות לקריאתו.

נוכחתי לדעת שיש סוגים שונים של ילדים ובהתאם לאישיות שלהם יש למצוא להם פתרונות מותאמים אישית, לכן זה כל כך חשוב לקחת חלק בתהליך לימוד הרגלי שינה בריאים כמו שיעל מציעה! ללכת יד ביד לצידה בכל יום משאיר אותך עם הביטחון שאתה עושה דברים באופן נכון וטוב, ומאידך בעיות שמתעוררות נפתרות בזמן. מה שהופך את התהליך להדרגתי, רגוע ונעשה באופן חלק."

משפחת קליימן-לוו, מקסיקו סיטי, מקסיקו