050-2349049

צפון

קצת על עצמי: מאז ומעולם האמנתי שאין מקצוע חשוב יותר מלהיות הורה ורציתי להביא את האור להורות שלי ושל הסובבים אותי. עבור רבים ההורות נתפסת כעניין כל כך טבעי ויחד עם זאת היא מאתגרת ואנו נתקלים בלא מעט קשיים בהתנהלות היומיומית עם הילדים. זה יכול להיות מקום מאוד מתסכל, לא תמיד אנחנו יודעים מה נכון לעשות או איך צריך לפעול, וגם כשכן, עולות השאלות, איך מיישמים או איך גורמים להם להקשיב לנו ולהפסיק לצעוק ולבכות כל הזמן?

כל מקצוע בחיים דורש תקופת הכשרה, אז למה לא הורות? אני מאמינה שאין לנו נכס חשוב יותר מהילדים שלנו והיחסים שלנו איתם ושההורות יכולה להיות יפיפייה. יש לי ניסיון של מעל 10 שנים עם ילדים והורים והייתי רוצה לעזור לכם למצוא את הכלים המתאימים עבור כל אחד ואחד מכם, להחזיר את האור להורות שלכם על מנת שתוכלו ליהנות ממנה.

בואו למצוא את הדרך להיות גאים בהורות שלכם, ולראות את כל הטוב שיש בה. בואו למצוא את הדרך לגדל ילדים שמחים, עצמאיים, בטוחים בעצמם, שמרגישים אהובים, בעלי ערך ויכולים הכל.יחד נלמד איך שומרים על מנהיגות הורית בצורה המכבדת את ילדיכם ושומרת על יחסים טובים בבית

התמחויות והשכלה: מוסמכת בהדרכת הורים פרטנית מטעם דור הררי וגנית פרג- מרכז לילה טוב. בשלבי סיום של לימודי הנחיית קבוצות הורים וזוגיות במכון אדלר. מוסמכת כמגשרת משפחתית מטעם המוסד הארצי לגישור ע"ש דוד רוטלוי. עורכת דין, בעלת תואר בוגר במשפטים (L.L.B) ובכלכלה (B.A).

אזורי שירות: אזור הגליל, – הגעה לבית הלקוח ובקליניקה