שלום, שמי מיה פשה, מנחת הורים בגישת אדלר, בעלת ארבע שנות נסיון בהנחיית קבוצות הורים, פעילה בפרויקטים מגוונים של מכון אדלר ביניהם הדרכה של אסירים, הורים בעלי מוגבלויות ועוד.. אמא לשניים, עומר ונגה (8,5).
אנחנו ההורים, אנשים עסוקים מאוד. יש לנו הרבה על הראש ואנחנו רוצים להיות יעילים. הזמן שלנו בבית קצר ואנחנו רוצים למקסם אותו.
כואב לנו שאת הזמן בבית אנחנו מבלים בענייני משמעת, עונשים וכעסים.
מגיע לנו שהזמן עם הילדים שלנו יהיה נעים ואיכותי.
לצורך כך אנו צריכים להכיר את הצרכים של הילדים שלנו, כדי שנוכל למלאם באופן נכון.
אנחנו זקוקים לקבל כלים לתקשורת נכונה, כדי שהילדים שלנו יחושו שאנחנו איתם באמת, גם אם הזמן קצר.
אנחנו זקוקים להכיר גם את הצרכים שלנו כאנשים וכהורים.
בקיצור, אנחנו צריכים ללמוד הורות!
מזמינה אתכם לפנות אליי לפגישת ייעוץ עוד היום!
מגיע לכם שינוי חיובי 
שלכם, מיה פשה
0523-236248

-ענבל ואורי, תל אביב- העבודה עם מיה הייתה ממוקדת ויעילה. כבר בפגישה הראשונה הבנו יותר את הדינמיקה בבית ואת הסיבות למריבות בן הילדים. ולמפגש השני הגענו כבר רגועים ואופטימיים הרבה יותר. את השינוי בבית הרגשנו מיידית. כנראה מתוך השינוי הקטן בגישה שלנו, הילדים הגיבו בהתאם והשינוי בית הורגש. לאחר 4 מפגשים הרגשנו שאין לנו בעיות להציף, שגם כאשר יופיעו שוב הקשיים- כבר נדע איך להתמודד! היום אנחנו ממליצים לכל הורה לגשת לתהליך, לפתור את הבעיות מיד כשהן צצות ולא לדחות. כי חבל על כל יום של סבל. בקיצור- ממליצים על מיה הנהדרת והנעימה אשר ניגשת ישר לעבודה עם המון אופטימיות וכלים יעילים.
מומלץ בחום!

מיכל וגיא, יפו- עם הגדול שלנו (6) חווינו המון תסכולים וקושי. תחושה שהוא נאבק על כל דבר, שחסר לו שקט פנימי. הרגשנו שקשה לו. לעומת זאת, בבית הספר הוא היה ילד אחר- חברותי ושמח. הבנו שאין ברירה ושעלינו מוטלת האחריות להבין מה עובר על הילד ולעשות שינוי. בעזרת מיה המקסימה הצלחנו להבין מנקודת מבטו את הדברים- את הסיבה לקושי שלו בבית, את הסיבה לכעס התמידי שלו. השינוי שנדרשנו אליו היה מזערי, יותר ברמה של התכוונות לצרכים שלו. וככה זכינו בו מחדש. זה לא יאומן כמה פשוט היה להביא את השינוי הביתה. נותר לי רק להצטער שחיכינו שנה שלמה.
ממליצים בלב שלם על הייעוץ של מיה לכל הורה שמתמודד עם קושי. באהבה 🙂