אורלי שגיא- יועצת שינה בארצות הברית

2015987144

דף הפייסבוק שלי

ניור יורק - ארה"ב

עברית, אנגלית

אתם מותשים מניסיונות ההרדמה? הילד מתעורר מספר רב של פעמים בלילה? הילד מתעורר ונשאר ער למשך זמן רב? המיטה שלכם הפכה להיות המיטה גם של הילד? אתם קמים מספר פעמים בלילה בשביל לתת לו אוכל או מוצץ?

האם גם אתם מרגישים צורך? לנענע, לחבק, להחזיק, ללטף עד שהילד ירדם? לשכב לידו במיטה עד שירדם? לתת לו אוכל כדי שיחזור לישון?

זה יכול להיות אחרת!!!!

דמיינו שאתם משכיבים את הילד במיטה עם נשיקת לילה טוב, הילד נרדם בצורה רגועה וישן שינה שקטה עד הבוקר…אתם מצליחים לישון שינה טובה גם כן, וכולם מתעוררים ערניים ורגועים ליום נפלא חדש.

תוך מספר שבועות  – זה יכול להיות גם אצלכם!

 

שמי אורלי שגיא, נשואה ואמא לתומר ומאיה (תאומים) ולחן.

לשיטת "לילה טוב" הגעתי אחרי שחוויתי בעצמי וראיתי סביבי, הורים רבים המתעסקים עם קשיי שינה אצל ילדיהם.  אחרי ניסיון של יעוץ שינה שלא הצליח בשיטה אחרת, הבנתי כי צריך להיות משהו אחר, שונה, הנותן כבוד גם להורה וגם לילד. כך הכרתי את שיטת "לילה טוב" ראיתי כי זו שיטה המכבדת את הילד וההורה. והחלטתי שזו שיטה המתאימה לערכים עליהם אני מחנכת את ילדי,  ושאני מאמינה בהם.

 

שיטת "לילה טוב" היא השיטה היחידה להקניית הרגלי שינה שבה נותנים מענה תמידי לבכי של הילד תוך הקניית עצמאות מלאה בשינה. בשיטה זו הילד לא בוכה אפילו לא דקה אחת בלי שנוכל לגשת אליו.

השיטה נותנת כלים להורים על יד הדרכת הורים ספציפית לשינה. בעזרת כלים אלו תלמדו את ילדכם כיצד להירדם לבד ולישון לילה שלם רצוף. תקבלו הרגלים לטווח הארוך.

השיטה עוסקת בגמילה מכל גורם תלות (מוצץ, אוכל, ניענוע) בעזרת תהליך הדרגתי ומבוקר.

השיטה מותאמת לכל משפחה ולצרכים שלה.

בעלת תואר ראשון  בחינוך מיוחד וחינוך רגיל

בעלת ניסיון של מעל 10 שנים בעבודה עם ילדים ומול  הורים

במסגרת ההתמחות המקצועית שלי למדתי שנתיים במכון אדלר

יועצת שינה מוסמכת מבית 'לילה טוב'

כיום סטודנטית לאימון של "sun"

אני שמחה שנפלה בחלקי ההזדמנות לעבור את התהליך עם אורלי, היא סובלנית, מסבירה ומפרטת כל שלב, תומכת ומייעצת בכל שלב,

האחריות שלה לגבינו הייתה מאוד משמעותית, תמיד דאגה לענות על מיילים ולהחזיר משוב בזמן על הטבלה. ניסתה להתאים את עצמה תמיד לשעות שבהם נוכל לנהל שיחות ודאגה ליצור קשר ולנהל שיחות סקייפ על מנת להתרשם ולהתקדם בתהליך.

אני בהחלט אמליץ על ליווי שינה באמצעות שיטת 'לילה טוב' ובאמצעות אורלי בפרט.

תודה רבה על הכל, זה בהחלט היה תהליך משתלם וענה על כל הציפיות.

אתי ירון וירדן