054-5346499

דף הפייסבוק שלי

איזור מרכז

עברית

אני מאמינה שאתם הורים אחראים שלוקחים את התפקיד ההורי בצורה רצינית. אתם רוצים לעזור לילדיכם לישון טוב ומחפשים את הדרך הנכונה עבורם ועבורכם לעשות זאת.

אני אוריאנה, בת זוג לירון ואמא לאריאל בת התשע ואלינור בת השנה וחצי. יחד עם לידת בתי הבכורה נולדה בי גם ההכרה בגודל האחריות המוטלת עלי כאימא והצורך בהדרכה מקצועית. התחלתי להתעניין בתחום והבנתי שתשוקתי האמיתית היא בהדרכת הורים. פניתי למסלול לימודים בן 5 שנים במכון אדלר ופרשתי באופן הדרגתי מעיסוקי כמפיקת טלוויזיה.

אלינור, בתי הצעירה, לימדה אותי מהן בעיות שינה אצל תינוקות: הרדמות קשות, יקיצות מרובות, יניקות תכופות – כל החבילה. למרות היותי מנחת הורים לא היו לי את הכלים לעזור לתינוקת שלי לחוות הרדמות חיובית ולישון שינה רציפה ואיכותית. טרוטת עיניים בחנתי את הגישות המקובלות והבנתי שרק שיטת ׳לילה טוב׳ מתאימה עבורי. זו הגישה היחידה המלמדת הרדמות עצמאית (המאפשרת שינה רציפה), בצורה הדרגתית המותאמת לקצב הילד וסגנון המשפחה, תוך מתן מענה תמידי ומיידי לבכי. שיטת "לילה טוב" נשענת במובנים רבים על תפיסת העולם האדלריאנית הרואה חשיבות גדולה בטיפוח עצמאות ואחריות אצל הילד ומתייחסת לצרכיו הרגשיים והפיזיים.

כיוון שאני מאמינה שהרגלי שינה טובים זו אחת המתנות החשבות שאנו יכולים לתת לילדינו ולעצמנו החלטתי להוסיף יעוץ שינה לפי שיטת "לילה טוב" לארגז הכלים המקצועי שלי. אני מלווה תהליכי שינה לילדים בני 5 חודשים ועד 5 שנים. התהליך נמשך כחודשיים וכולל ליווי יומיומי עד להשגת לילות של שינה רציפה.

בעבודתי עם משפחות בתהליכי שינה אני עושה שימוש בכישורי כמנחת הורים לרבות ראייה רחבה של המערכת המשפחתית וצרכי הילד בהתאם לגילו. אני מזמינה אתכם להיות הורים מובילים ולהעניק לילדכם ולעצמכם לילות רגועים תוך כדי רכישת כלים שימשיכו לוות אתכם בהורות.

לימודי פסיכולוגיה Hunter College NY

הנחיית קבוצות הורים ומשפחה – מסומכת מכון אדלר

הדרכת הורים פרטנית – מוסמכת מכון אדלר ומשרד החינוך

יועצת שינה מוסמכת שיטת לילה טוב

אוריאנה יקרה,

במשך חודשים התייעצנו, ניסינו, קיווינו, האשמנו ובעיקר ציפינו שדברים יסתדרו. פגשנו אותך מיואשים, נזקקים ופסימיים. המליצו אז באנו.
מן הרגע הראשון קלטנו שאצלך זה אחרת – הקשבת, הסברת, גרמת לנו לחשוב שניתן לשנות את המצב ונטעת בנו את האמונה שאנחנו יכולים לעשות זאת.
ואכן, תוך מספר ימים דברים התחילו לזוז.
הרגישות שלך ליחסים המשפחתיים, לאנרגיות בבית, התוכנית שלקחה בחשבון את המצב אליו הגענו ובעיקר הליווי היומיומי וההתייחסות לכל שאלה – הם ששיפרו את חיינו ועל כך תודה ענקית!
ההנחייה שלך וההתעקשות שלך והרגישות שלך…למדנו כל כך הרבה: על הרגלי שינה, על יחסים במשפחה, על המשמעות של מה שנאמר ומה שנעשה.
אז המון המון תודה מכל משפחת אמיר!
(נ.ב. כפי שהצעת, אנחנו שומרים את הזכות ליצור קשר בענייני חינוך, הורות ובכלל – אז עוד נתראה! 🙂)

*******

לאוריאנה היקרה,

קשה לנו להאמין שההשכבות הארוכות, הלילות מרובי היקיצות, והגב הכואב מההרמות וההתמודדות עם גיא היו חלק משגרת החיים המתישה עד לא מזמן. מרגיש כמו זיכרון רחוק…

תודה רבה לך על ההקשבה, העזרה, המקצועיות ועל האופן בו נטעת בנו את הבטחון שההתמדה תוכיח עצמה וכך היה. למן הרגע הראשון התחברנו והרגשנו שאנו מתקדמים במסלול מבוקר ונכון – וכך גם גיא – והתרגשנו יחד בכל מעבר שלב מחדש.

אז שוב תודה על שהכוונת ועל איך שהכוונת אותנו למקום טוב ונעים יותר. איתך חלומות מתגשמים!

אפרת ורועי, וגם גיא (שישן שנת ישרים עכשיו…)

*******

כשהתחלנו את הייעוץ עם אוריאנה, הקטנה שלנו לא ידעה לישון ולא נתנה להורים שלה לישון. היא היתה נרדמת רק על הידיים, מתעוררת המון במהלך הלילה ומעירה את הבית מוקדם בבוקר. האמת, הייתי ספקנית עד כמה אפשר לשנות את המצב. והנה, כעבור חודשיים של ייעוץ, היא נרדמת בקלילות וישנה הרבה וטוב, וכן… גם אנחנו. לאורך כל התהליך אוריאנה ליוותה אותנו באופן צמוד, בשיחות יומיות, בעצות, חיזוקים ושיפורים. היא היתה זמינה בשבילנו ועזרה לנו לעבור תקופות מורכבות כמו מחלות של הילדים או נסיעות, והכי חשוב – זה תמיד נעשה במקצועיות, בקשב, בסבלנות וברגישות.

אם אתם רוצים שהתינוקות יישנו טוב יותר, וגם אתם, אנחנו ממליצים בחום לפנות לאוריאנה:)

*******

אוריאנה ליוותה אותנו עם עדי הג'ינג'י שלנו שעשה לנו לילות לבנים חודשים ארוכים, ואז בתהליך הדרגתי בליווי צמוד, בסבלנות אין קץ, עזרת לנו להקנות לעדי הרגלי שינה בריאים. היום הוא הולך לישון בטקס שינה הכי טבעי, "ראש על הכרית", נשיקה על המצח, כיסוי בשמיכה, "לילה טוב" ויוצאים מהחדר. פשוט תענוג – תודה תודה! על הכל.                                                            שירלי וערן זהרוני, כפר יחזקאל

*******

אוריאנה מדהימה! עברנו איתה תהליך מעולה שבסופו ליבי למדה להירדם בקלות ולהרביץ שינה רצופה.

קיבלנו בדרך הרבה יותר מייעוץ שינה, ממליצים ממממש

*******

אוריאנה ליוותה אותנו במשך כמה חודשים, לאורך תהליך ארוך ולא פשוט, עם סבלנות, התמדה ותמיכה שוטפת. בזכותה, חזרנו לישון לילות שלמים וטובים וההרדמות פשוטות ונעימות